Selling of huge parts of my TCG/CCG collections!

[Svensk info nedanför]

Hello Nurglings!

As you may have noticed there are several new pages above named ”Insert card game for sale!” And yes it’s exactly what it sounds like, I’m selling huge parts of my TCG/CCG collections. So take a look if you find anything you’re interested in above. On each page there is also a F.A.Q where you can read up on some normal questions.

Do you have any questions or thoughts dont hesitate to leave a comment or sending me a message on Nurgleprobe@gmail.com. And remember the cards I have out currently are not all of them (!) I have huge parts of my collection that will be updated to the pages in time (so make sure to come back and check it out), if you’re looking for certain cards you can send me a list and I will look it up. More games and cards will be added soon!

You will soon find a link to my Ebay auctions right here as well.

Thanks for taking a look and spreading the word!

_________________________

Hejsan alla som har hittat hit!

Har ni hittat hit är ni nog medvetna om att jag just nu säljer av stora delar av mina kortspelssamlingar. Ovanför kan ni se från vilka spel jag säljer kort ifrån och när listan med kort uppdaterades. Klicka på spelet du är intresserad av och sök gärna efter specifika kort genom att använda Ctrl+F.

Bredvid korten finns lite information angående raritet, set, nummer eller annat som anses vara intressant för korten. Alla kort är i mint (bra kondition) om inget annat nämns bredvid kortet. Under varje flik finns även en F.A.Q och lite annan information.

Hoppas ni hittar vad ni söker efter och var inte rädda för att fråga något i kommentarsfältet under eller direkt till mig via mail: Nurgleprobe@gmail.com. Kom ihåg att de kort som ligger ute är inte allt(!) listorna kommer uppdateras med nya kort när jag har tid över att göra det. Så skicka gärna listor med kort som ni är intresserade av så kollar jag upp om jag har det i min samling.

Tack för att ni tar en titt och sprid gärna om ni har vänner/bekanta som är intresserade av kort. Mer kort och spel kommer läggas till snart!

Ni kan också hitta min auktioner på:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1008180

/Nurgleprobe

Nurgleprobe Sig

Posted on 3 April, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

