Låååångsamt

Var det en paus?
Nej… det har bara varit lååångsamt.

Så kan man förklara hur det har varit för mig och den lokala spelkretsen, inte mycket nytt har hänt och på ett större plan har inte speciellt mycket nytt dykt upp på det senaste. Förutom just då… idag när lite nya support kort till Gladiator Beast och Naturia m.m har visats (Yu gi oh). Så det är helt enkellt många små anledningar till att det har gått långsamt. Inga nya YGONGW är pågrund av att jag har haft fullt upp med annat de dagar då turneringarna varit och har då inte kunnat spela in något avsnitt. Har dock lite material som snart skall klippas ihop.

Två i DotCard SM
Okej kanske inte jätte mycket att skryta om då det faktiskt bara var 6 deltagare. Men med tanke på att jag lärde mig spelet dagen innan, endast på några minuter. Är jag riktigt nöjd med att en andra plats blev min. Vilket också innebär att jag fick spelet i handen och slapp köpa det senare. Wohow!

För mer info om Dot (Dot Card): http://www.dotcard.se/

Magic i blodet
Kanske inte så mycket i blodet som i huvudet. Har åter igen börjat sätta ihop lekar för Magic (standard) och spelat i en turnering som dock blev… ja något jag inte skall prata om helt enkellt. Men kul att börja gå på lite grejer och sätta ihop lekar igen. Blivit mindre Yu Gi Oh men dock mer tid för massa olika spel. Dock väldigt väldigt väldigt lite Pokemon på senare tid. 😮

Yu Gi Oh Turneringarna
Allt jag behöver skriva är:
Frazze
Nyman
Frazze
Axel
Frazze

Såå var de rapporterna klara. På andra och tredje plats från varje turnering kom blandat. 😀

/Nurgle

Posted on 10 October, 2010, in Blogg, Card Games, Magic The Gathering, News Update, Yu Gi Oh TCG and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

