Monopol Nintendo – <3

Ni kanske har hört mig berätta hur liite jag tycker om Monopol. Tycker det är riktigt långsökt spel vars mekaniker som gör att man kan sitta i 5+ timmar är ganska sega. Monopol skall inte ta mer än 1-2 timmar att spela för att det skall vara kul, tyvärr tar det ofta mer tid. Även om Monopol är ett helt okej spel om man bara skall sitta och umgås och snacka samtidigt, så är det inget jag vill spela på en ordentlig spelkväll. Då finns det bättre val… fast…

När jag såg det här, blev jag nästan lite sugen iaf. Monopol Nintendo.

Jag menar… wow. Nintendo! ❤

/Nurgle

Posted on 15 September, 2010, in Board Games and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

