John Avon <3

Ett litet hjärta för att ja, hur kan man inte man inte tycka om hans kort, skulle gärna även sprungit över till Aleksi Briclot och fått något kort signerat men pågrund av sjukdom osv så orkade jag helt enkellt inte stå där och vänta i en rad med människor. Synd men sant. Nåväl, fick iaf träffa hjälten John, som med mycket humor tog emot sina fans och människor som ville ha signaturer, mycket skämt och kommentarer flög fram och tillbaka och det gjorde mig glad att han var människa och inte någon som endast satt och skrev autografer ut och in utan liten glimt i ögat.

Yay! ^____^  *Happy Face*

Bild från stunden:

Favorit bilden signerad WOW!:

(Köpte även denna bild i A4 storlek och fick signerad woot woot <3)

Och mina foilade unhinged länder fick lite extra värde (om inte annat för mig) kommer aldrig se spel men möjligt en ram O_O:

Ursäkta den dåliga kvaliten men använde inte min systemkamera utan min videokamera, så det blev tyvärr lite sämre kvalite, men dugligt. 🙂
Kan lika med slänga upp en liten video med John själv som berättar om Zendikar-länderna:

/Nurgle

Posted on 31 August, 2010, in Card Games, Magic The Gathering and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

