Imorgon = GP Göteborg

Så imorgon blir det att trotsa min egna förkylning, vilket innebär massa te och vila nu ikväll/natt och imorgon skall jag ta med nässpray, halstabletter, panodil, näsdukar, allt jävla skit som kan få mig att känna mig som en människa om det är lika illa imorgon. Vilket jag verkligen inte hoppas. Skulle ju även sticka iväg och köpa lite extra plastfickor idag för att ha nya tills imorgon, blir att köpa nya på plats, lite dåligt av mig.

Så vad måste jag förbereda?

Packa ner alla mina favorit John Avon kort, han är där och han skall fan få signera varenda ett! Eller iaf ett av dem. Troligen dessa:

Packa ner: Kameran, standard leken, filten, en deckbox, tärningar, papper/Penna. Det var väl det va?

Registreringen börjar klockan 8 imorgon och stänger 9, måste vara där i tid. Turneringen i sig början sedan 9.30. Önska mig lycka till!

/Nurgle

Posted on 27 August, 2010, in Card Games, Magic The Gathering, Tournament Info and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

