Magic Impossible – Prolog

Då så, eftersom jag satt för en stund sen och beställde kort till min Foil samling i Magic The Gathering, så fick jag mig en liten ide. Och ja, det är manligt att ha en foil samling med glittriga små pappersbitar, kör ni bil så gör jag min grej. ^^

Iaf, eftersom jag varit så ***** inaktiv med MTG det senaste så har jag beslutat att sätta igång igen. Med en skräll! Eller ja någorlunda, det blir en kul extra grej för bloggen iaf. Under en period så kommer jag att blogga mig fram till en turneringsvinst. Ja det låter väll inte så speciellt, men efter att bara ha spelat i några få turneringar och ja en del drafts så är det ändå ett kul att mål att lägga upp. Jag kommer skriva om vad för lek jag satsar på att bygga ihop, framgångarna med leken, turneringarna, hur jag tänker med kanske några enstaka val inom leken osv.

Så iden är helt enkelt att skapa ett nytt litet segment på bloggen som har med Magic The Gathering att göra, känner att det varit välidigt lite av det även fast jag tycker det är ett väldigt kul kortspel, som jag gärna blir bättre i. All support från er läsare är välkommen! ^__^

Så vad kommer härnäst? Mjo. Del 1 – Lekvalet! Eller leksökandet … eller något sådant. Vi får se när jag väl har gjort grundarbetet.

/Nurgle

Posted on 15 July, 2010, in Blogg, Card Games, Magic The Gathering, News Update and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

