Nurgle’s Place – Kort Sortering

Ja igår satt jag och sorterade kort samtidigt som jag skulle skriva uppsats. Var inget vidare kul något av de, även om jag tycker det är roligare att hålla på med mina kort. ^^ Insåg dock att det är dags att göra sig av med tjafset och kommer troligen få upp lite tävlingar här där folk kan få vinna lite kort då och då. Självklart från varierande spel och varierande värden men kul att se om något tycker det är kul att tävla om små prestigefyllda priser.

Hur tävlingarna och så skall gå till vet jag dock inte riktigt själv, och om ni där ute har någon idé om hur tävlingarna skall gå till så får ni gärna dela med er. Kanske rita något, skriva något ta en bild på något? Vi får helt enkelt se vad jag hittar på. ^^

Iaf, här är videon från sorterings dagen:

/Nurgle

Posted on 24 May, 2010, in Blogg, Card Games, Deck / Deck Lists, Magic The Gathering, Pokemon TCG, Video/Youtube, Yu Gi Oh TCG and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

