Nya Blood Angels <3

Såg just på Games Workshops hemsida att pre-order grejer hade poppat upp, och det är riktigt nice. Min favorit färg är röd och med dessa nya enheter och heroes (som är riktigt snygga), i kombination med de terminators jag fick från Space Hulk, kanske det blir en liten Blood Angels arme. Det påminner mig också om att jag har några hundra poäng att måla klart till min nuvarande space marine arme: White Ravens. Kanske blir några av de figurerna blood angels istället? Det får vi helt enkellt se när den nya codexen kommer. 🙂 Om jag känner mig lockad, och juste, så vill jag även utmana Niklas (raven) till en match i Warhammer 40k igen, var ett tag sedan nu. 😉 Så kan vi hålla på att glömma bort regler och fuska tillsammans! 😀

Nya blood angels:

/Nurgle

Posted on 8 March, 2010, in Miniature Games and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

