Papper Och Penna.

Jag vill bara säga det att jag älskar papper och penna. Bästa uppfinningen(arna) någonsin. Det senaste har jag skrivit ner en massa idéer och tankar angående spel jag håller på att skapa. Kortspelet jag och en kompis håller på med, får just nu en rejäl make-over. Vilket också innebär många många nya idéer, självklart så måste jag skriva ner alla nya delar som helt enkelt inte funkar för spelet vi håller på att skapa just nu.

Det kan trots allt användas i framtiden för andra saker. 🙂
Juste, om ni är intresserade så kan ni ju faktiskt gå och kolla in hemsidan: http://urgegame.wordpress.com/
(Gråt inte över bloggdesignen som är… samma).

/Nurgle

Posted on 15 December, 2009, in Board Games, Card Games, Design, Miniature Games, Roleplaying Games. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

